Każda firma pragnie mieć dobre logo, ale nie każda wie, jak się do tego zabrać. A wszystko zaczyna się od briefu, który dla designera jest podstawą każdego projektu.
Branding
Logo to pojęcie szerokie, które w ogólnej terminologii należy postrzegać jako znak, który wyróżnia markę na tle konkurencji. Logotyp to nazwa firmy która może, ale nie musi być częścią logo.
Nie każda. Tak samo, jak nie każda firma musi posiadać logo czy stronę internetową. To jedynie narzędzia – nie gwarantują sukcesu, ale wykorzystywane z głową, będą przynosić wymierne korzyści.
Wizytówka firmowa to niedoceniane narzędzie marketingowe. Jej powszechność sprawia, że czasem zapominamy o tym, jak niewiele trzeba, aby właśnie ten podręczny element identyfikacji wizualnej dał nam przewagę nad konkurencją.
Firma 1961 Hochbau GmbH to niemiecki deweloper specjalizujący się w budownictwie mieszkalnym.
Cel
Nasza współpraca z 1961 Hochbau GmbH obejmowała zaprojektowanie logo oraz kompleksowej identyfikacji wizualnej firmy.
Realizacja
Inne realizacje
1961 Hochbau GmbH – Projekt logo i identyfikacji wizualnej 9 listopada 2020
Royal Astronomical Society of Canada – Projekt UX/UI serwisu…
MKD to zlokalizowana w Warszawie kancelaria adwokacka prowadzona pod przewodnictwem Magdaleny Kijowskiej-Dober.
Cel
Celem naszej współpracy było zaprojektowanie logo i identyfikacji wizualnej Kancelarii MKD.
Inne realizacje
1961 Hochbau GmbH – Projekt logo i identyfikacji wizualnej 9 listopada 2020
Royal Astronomical Society of Canada – Projekt UX/UI serwisu internetowego 7 listopada…
Głównym obszarem działalności EmailLabs jest e-mail marketing. Platforma pozwala zoptymalizować działania promocyjne w tym zakresie, zwiększyć dostarczalność maili i szybkość wysyłki.
Cel
Zlecenie polegało na zaprojektowaniu logo oraz kompletnej identyfikacji wizualnej marki.
Realizacja
Inne realizacje
Kancelaria MKD – Projekt logo i identyfikacji wizualnej 30 października 2020
Aureus Golddepot GmbH – Projekt…
TrustedSender to usługa świadczona przez firmę EmailLabs, której głównym celem jest zwiększenie dostarczalności w kontekście e-mail marketingu. W ramach zlecenia otrzymaliśmy za zadanie zaprojektowanie logo, które w jasny sposób zilustruje tematykę bezpieczeństwa w e-mail marketingu. Jedną z koncepcji, na którą wpadliśmy był motyw tarczy i otwartej koperty. Postanowiliśmy rozwinąć ten pomysł i powiązać oba te…