EmailLabs & Redlink – Projekt serii publikacji i e-booków
EmailLabs i Redlink to siostrzane marki, których głównym punktem zainteresowań jest e-mail marketing i automatyzacja. Szeroko zakrojona współpraca jaką prowadziliśmy z każdym z tych brandów pozwoliła nam stworzyć wiele materiałów marketingowych wspierających ich działalność. Jedną z najciekawszych realizacji był projekt serii e-booków poruszających m.in. tematykę marketingu, bezpieczeństwa w sieci i e-commerce.
Cel
Inne realizacje
Celem realizacji było stworzenie serii pięciu e-booków składających się łącznie z kilkuset stron. Głównym wymogiem klienta od strony wizualnej było zachowanie spójnego stylu pomiędzy wszystkimi publikacjami oraz nawiązanie do identyfikacji wizualnej marek EmailLabs oraz Redlink.
Realizacja
W pierwszym etapie realizacji skupiliśmy się na zaprojektowaniu kilkudziesięciu kluczowych stron jednego z e-booków, które miały zaprezentować proponowane przez nas koncepcje. Po otrzymaniu akceptacji klienta przeszliśmy do zaprojektowania pozostałych stron pierwszej publikacji oraz do równoległej pracy nad pozostałymi e-bookami. Finalnie każdy z nich został przygotowany zarówno w wersji elektronicznej, jak i w wersji do druku.