EmailLabs – Projekt logo i identyfikacji wizualnej
Głównym obszarem działalności EmailLabs jest e-mail marketing. Platforma pozwala zoptymalizować działania promocyjne w tym zakresie, zwiększyć dostarczalność maili i szybkość wysyłki.
Cel
Zlecenie polegało na zaprojektowaniu logo oraz kompletnej identyfikacji wizualnej marki.
Realizacja
Inne realizacje
Projektując logo EmailLabs pragnęliśmy w bezpośredni sposób odnieść się do nazwy tej marki. To na czym zależało nam najbardziej to wyjście poza ramy, dzięki któremu nie wpadlibyśmy w pułapkę zbyt oczywistej symboliki. Pomocne okazały się pod tym względem graficzne zapisy struktury związków chemicznych, w których często wykorzystywany jest kształt heksagramu. To właśnie ta figura stała się punktem wyjścia do dalszych prac nad projektem znaku. Wpisany w nią kształt strzałki (wzrost, ruch, wysyłka) pomógł nam też zawrzeć w sygnecie jeszcze jeden ważny symbol – otwartą kopertę (wiadomość e-mail).
Opracowując identyfikację wizualną EmailLabs, skoncentrowaliśmy naszą uwagę na motywie heksagramu. Po powieleniu stworzył on strukturę plastra miodu, która z powodzeniem mogła być wykorzystywana na wszystkich innych materiałach identyfikacyjnych firmy.