Kanadyjska firma Driven Engine tworzy unikatowe na skalę światową oprogramowanie do zarządzania organizacjami non-profit. Wdrażane przez nich rozwiązania bazują na gotowym silniku aplikacji, który wzbogacany jest o dedykowane funkcjonalności dopasowywane w sposób indywidualny do potrzeb każdej organizacji. Stała współpraca z Driven Engine pozwala nam brać aktywny udział w rozwoju kolejnych produktów tej firmy i oferowaniu jej klientom kompleksowych rozwiązań projektowych.
Cel
Inne realizacje
Po gruntownym rebrandingu Driven Engine, nasz zespół projektowy otrzymał za zadanie całkowite przeprojektowanie strony internetowej, która miała bazować na nowej identyfikacji wizualnej firmy. Głównym postulatem w briefie było zadbanie o to, aby nowa witryna budziła pozytywne odczucia, była łagodna w odbiorze, przedstawiała różnorodność, a zarazem oddawała solidny charakter marki.
Realizacja
Wykorzystując elementy nowej identyfikacji wizualnej Driven Engine w naszych projektach postawiliśmy na obłe kształty, spójną z logo kolorystykę oraz prostą, czytelną typografię. Ważnym elementem projektów okazał się również odpowiedni dobór fotografii. Zdjęcia przedstawiające multikulturowe środowisko pracy pozwoliły podkreślić różnorodność oferowanych przez firmę rozwiązań oraz możliwość dostosowania ich do różnych rodzajów organizacji. Uzupełnieniem wszystkich projektów stał się także spójny zestaw ikon, które w dalszej współpracy zostały wykorzystane także w innych materiałach wizualnych (np. w e-bookach).