E-booki EmailLabs & Redlink

W ramach współpracy z markami EmailLabs i Redlink odpowiadaliśmy za zaprojektowanie serii e-booków poruszających tematykę e-mail marketingu, e-commerce i bezpieczeństwa w sieci. Niektóre z nich zostały wydane także w formie papierowej.

E-book „Jak uniknąć problemów z mailingiem w okresie Świąt”

Publikacja porusza kwestię e-mail marketingu jako skutecznej formy promocji w okresie świątecznym i przedświątecznym. Omawia tematy związane z dostarczalnością e-maili i sprawdzonymi technikami sprzedażowymi. Ponad 25 stron e-booka wzbogaciliśmy o tematyczne ilustracje, infografiki, wykresy i schematy, które pozwoliły na przystępną prezentację wszystkich treści.

  • E-book „Jak uniknąć problemów z mailingiem w okresie Świąt Bożego Narodzenia”
  • E-book „Jak uniknąć problemów z mailingiem w okresie Świąt Bożego Narodzenia”
  • E-book „Jak uniknąć problemów z mailingiem w okresie Świąt Bożego Narodzenia”
  • E-book „Jak uniknąć problemów z mailingiem w okresie Świąt Bożego Narodzenia”
  • E-book „Jak uniknąć problemów z mailingiem w okresie Świąt Bożego Narodzenia”
  • E-book „Jak uniknąć problemów z mailingiem w okresie Świąt Bożego Narodzenia”
E-book „Zadbaj o bezpieczeństwo swoich e-maili”

E-book został poświęcony bezpieczeństwu w sieci pod kątem obsługi poczty e-mail. Czytelnicy mogą dowiedzieć się o najpopularniejszych wśród hakerów metodach wyłudzania informacji oraz o tym, jak się przed nimi uchronić. Na ponad 30 stronach publikacji zostały zawarte opinie uznanych w branży ekspertów oraz porady dla przedsiębiorców wykorzystujących e-mail marketing w swojej strategii komunikacji.

  • E-book „Zadbaj o bezpieczeństwo swoich e-maili”
  • E-book „Zadbaj o bezpieczeństwo swoich e-maili”
  • E-book „Zadbaj o bezpieczeństwo swoich e-maili”
  • E-book „Zadbaj o bezpieczeństwo swoich e-maili”
  • E-book „Zadbaj o bezpieczeństwo swoich e-maili”
  • E-book „Zadbaj o bezpieczeństwo swoich e-maili”
E-book „Skuteczne e-maile w e-commerce”

Ten 65-stronicowy e-book to kompendium wiedzy dla firm działających w branży e-commerce. Zawiera porady i sprawdzone rozwiązania na temat tego, jak skutecznie wykorzystać e-mail marketing w działalności sklepu internetowego. Projektując tę e-publikację skupiliśmy się na atrakcyjnym i spójnym przedstawieniu wszystkich treści. Ułatwia to przyswojenie opisywanej tematyki nawet osobom, które dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w branży e-commerce.

  • E-book „Skuteczne e-maile w e-commerce”
  • E-book „Skuteczne e-maile w e-commerce”
  • E-book „Skuteczne e-maile w e-commerce”
  • E-book „Skuteczne e-maile w e-commerce”
  • E-book „Skuteczne e-maile w e-commerce”
  • E-book „Skuteczne e-maile w e-commerce”
E-book „Jak zwiększyć wskaźniki OR i CTR?”

Ta publikacja powstała z myślą o osobach posiadających już podstawową wiedzę na temat e-mail marketingu. Poruszane tematy dotyczą praktycznych sposobów na zwiększenie skuteczności wysyłanych e-maili oraz optymalizację ich treści.

  • E-book „Jak zwiększyć wskaźniki OR i CTR?”
  • E-book „Jak zwiększyć wskaźniki OR i CTR?”
  • E-book „Jak zwiększyć wskaźniki OR i CTR?”
  • E-book „Jak zwiększyć wskaźniki OR i CTR?”